Reklamacije
Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket i pregledate ga detaljno. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi, lomovi, ugnječenja), paket ne bi trebalo da preuzmete . U ovom slučaju molimo Vas da nas kontaktirate slanjem e-maila sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu prodaja@lagermarket.rs i navedete razlog zbog koga ste odbili da preuzimanje pošiljku. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24 h od trenutka prijema pošiljke, kontaktirate slanjem e-maila sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu prodaja@lagermarket.rs i opišete detalje reklamacije. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.
Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača (LINK), molimo Vas da postupite na način definisan Pravilnikom o reklamaciji i pravima na odustajanje za robu kupljenu putem internet prodavnice (PREUZMITE).
Robu zajedno sa obrascem Zahteva za reklamaciju (PREUZMITE) treba da pošaljete na adresu RADOMIR ŠKUNDRIĆ PREDUZETNIK TRGOVINSKO ZANATSKA RADNJA ŠKUNDRIĆ JAKOVO, Vožda Karađorđa 73,11276 Jakovo, Srbija (sa naznakom za web shop Lagermarket.rs).